Sipoon juhlatalo

Sipoon Eläkkeensaajat ry
Sibbo Pensionstagare rf

Yhdistys on perustettu 22.3.1976. Tarkoituksena on tarjota jäsenilleen mahdollisuuksia sosiaaliseen kanssakäymiseen, toimia edunvalvojana ja edistää sekä fyysistä että henkistä toimintakykyä. Yhdistys järjestää erilaisia harraste- ja virkistystoimintoja kuten ohjelmallisia tilaisuuksia, juhlia, vierailuja, retkiä ja matkoja.

Yhdistyksessä on noin 300 jäsentä, ja on valtakunnallisen Eläkkeensaajien Keskusliitto EKL ry:n jäsen, ja sen Uudenmaan piirin

Säännölliset kokoontumiset:
* Nikkilässä; Nikkilän Juhlatalolla, Vanha vesitorninmäki 1, 04130 Sipoo, maanantaisin klo 10:00-.
* Söderkullassa; Söderkullan kirkon tiloissa, Neiti Miilin tie 1, perjantaisin klo 13:00-14:30.

Yhdistyksen jäsenmaksu on 25 euroa vuodessa. Jäsenmaksuun sisältyy mm. 6 kertaa vuodessa ilmestyvä Eläkkeensaaja -lehti. Jäseneksi voit liittyä mm. siirtymällä osoitteeseen Liity jäseneksi, tai ottamalla yhteyttä jäsensihteeriin Matti J. Koski, puh. 040 547 7220, sähköposti: mattijkoski@iki.fi

Meillä on tällä hetkellä kaksi edustajaa Sipoon Vanhusneuvostossa, ja myös yksi edustaja Itä-Uudemnaan hyvinvointialueen Vanhusneuvostossa.

Tervetuloa tutustumaan toimintaamme!